"Svému cíli se vždy musíš poddat, bez výhrad."
"Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod."
"Začátkem všech úspěchů je touha."
"Chcete vyniknout? Musíte pracovat, zatímco jiní se baví."

Pátek 15. 7. 2011

15. července 2011 v 5:00 | Vanesa ;o) |  Reporty

Nedovedu ani vyjádřit, jak mě těší a baví ranní běhání, správný jídelníček, trénování. Neříkám, že když mi zvoní ráno budík, celá šťastná vyskočím z postele a jdu běhat, musím se přemlouvat, ale ten pocit po běhání stojí za to, hlavně si lépe vychutnám snídani, když vím, že se to neuloží do tuků.

Teď si ještě víc budete myslet, že nejsem normální, ale když chodím ráno běhat, tak si i zlepšuju sebevědomí tím, že si říkám, která tohleto podstupuje? Téměř žádná a hned se později na bazéně cítím mnohem lépe oproti ostatním holkám.

Čaj

Ještě jsem nepověděla o mé nové závislosti a tím se stal čaj. Hlavně Lipton Pyramid čaje, cena je vyšší, ale v těch sáčcích opravdu vidíte, že to není jen nějaká drť, ale dobrý čaj a miluju jejich příchutě. A hlavně, když je piju, nemám tendenci myslet na něco na chuť.

Jednoduše miluju tu pohodu při pití čaje, je to pro mě uklidnění. Jednou jsem udělala chybu a udělala jsem si čaj do termo hrníčku s sebou na brigádu a nechala čaj vylouhovat v něm. NEDĚLEJTE TO! Ten čaj chutná divně a vůbec mi to nechutnalo, nechápu to, ale vím, že to už nemám dělat.

Snídaně

Další mojí slabostí se stala příprava snídaní, která mě taaak baví. Na chystání obědů a večeří opravdu nemám čas, ale snídaně, pro mě nejdůležitější jídlo dne, si opravdu vychutnávám. Není nic lepšího, než po ranní běhu a následné sprše si nachystat zdravou snídani, je to opravdový relax, takový můj malý rituál, který nadevše miluji, a hned jsem připravená na celý den. Nakoupila jsem si obrovské zásoby "zdravějších" jídel, ale dokupovat tyto zásoby už nebudu. Pomalu začnu přecházet na opravdu zdravou snídani. Tzn. žádné zapékané müsli, ale pouze sypané, spoustu ovesných vloček. Bebe sušenky si zřejmě nakupovat budu stále, jen to musím nechám u dvou sušenek na snídani. Ale moje snídaně budete vídat v rubrice jídelníček.


Cvičení břicha

Pro tento týden jsem si naordinovala na každý den nějaké cviky na břicho, jelikož jsem dostala pauzu na týden v trénincích, tak alespoň budu dělat něco málo. Chodím před snídaní běhat a během dne si udělám čas na cvičení břicha. (200/300/400/200/300/400) takto střídám počet opakování na každý den. Běhat zatím chodím dva dny a den volno, takto to zatím budu opakovat, časem nějak pozměním.
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.