"Svému cíli se vždy musíš poddat, bez výhrad."
"Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod."
"Začátkem všech úspěchů je touha."
"Chcete vyniknout? Musíte pracovat, zatímco jiní se baví."

Plán běhání

12. dubna 2012 v 12:14 | fitspo |  Harmonogram

Takže jsem četla komentáře ohledně toho, co cvičím. Samotné tréninky (atletika - disciplnína 400m) mi dávají zabrat a co je většinou nápní?

Běhání

Kdysi jsem chodívala běhat ráno i večer, ale je pravda, že k samotným tréninkům mi to dalo zabrat :-( Bývala jsem unavená, nemohla jsem trénovat naplno, proto jsem běhy omezila pouze na víkendy ráno, případně i večer (v létě mám prostě chuť hodně běhat, vyčistí mi to hlavu a je mi líp).

Ale holky, spíš než běhat 20 minut apod. občas to prohoďte i s vyběháváním kopců. Najděte si nějaký delší kopec nebo kratš prudší a prostě si ho tak 12x vyběhněte (cca 20 - 30 sekund) (trochu rychleji) s mezichůzí nebo 2 minuty pauza. Ty lepší můžou mít meziklus mezi kopci, ale to si potom rozdělte například na 4 vyběhnutí za sebou s meziklusem, pauzu delší (5min) a pak zase 4 vyběhnutí s meziklusem, opět pauzta 5 minut a znovu 4 výběhy s meziklusem.
Takový mini trénink vám dá taky mnoho :-) A hubnout při tom budete též, než stále běhat 20 a více minut ;-)

Posilování

Mnohým se to líbit nebude, ale bez posilování to prostě nejde :-( Zpevníte se a kluci to poznají na dotek, že posilujete a budete hubnout rychleji, čím více budete mít svalové hmoty, tím lépe budete pálit tuky, jen běháním to nepůjde tak rychle ;-) A nemusíte se bát že by vám narostly svaly, to se nestane, msuely byste posilovat tak 5x týdně, abyste vypadaly jak kulturistky a k tomu ještě jíst dost výživy na podporu růstu svalů.

A to je asi tak vše, pokud by vás ještě něco zajímalo, zeptejte se, určitě za čas odpovím :-D :-D ;-)

A děkuji moc moc, že mi navštěvujete blog a považujete mě za něco jako inspiraci ;-) Je to do vás krásné ;-) :-*
 


Komentáře

1 fitspo | E-mail | Web | 12. dubna 2012 v 12:18 | Reagovat

A ještě jen poznámečka. Ohledně toho, jak často trénuji, tak záleží na době, někdy i 7 x týdně, z toho mám dva tréninky za den. Zvládám klidně i 8 tréninků za týden ;-) Ale pak umírám na bolest všeho, nejde to vydržet věčně ;-) A někdy mám třeba jen 4 tréninky týdně, ale méně už ne.

2 Amurika | Web | 12. dubna 2012 v 18:38 | Reagovat

fu vyskúšam určite :) posilovať posilujem ale do toho behania sa mi nechce :/ ale stem nestem musim !:D

3 jenniferjay | Web | 19. dubna 2012 v 17:14 | Reagovat

Cardio cvičím každý den, ale to posilování mě tak nebaví i když vím, že je důležité ... opravdu nevím, jak se k tomu dokopat :D

4 Nschootschi | E-mail | 4. června 2012 v 1:33 | Reagovat

Ahojky tvuj blog mě nakopnul a to poradně!!!jsem odjakživa sportovní tip ale chci něco víc:)))mam 183cm a 73kg chci to dotahnout na 69kg a uplně nejlip 68kg...od 31.5. 2012 cvičim 2x denně ráno před snídaní a před večeří  20min na  orbitreku a k tomu tak 10-15min posilovaní. ale tu večeři chci nahradit tky nejakym protejňákem jenže nevim jakej je vhodnej...můžeš mi nějakej doporučit...a do toho od 5.6. zkusim Lipo6 black HERS...Hih tak dik předem:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.